Xade Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Alltså, jag har varit borta i 2 veckor och när jag kommer tillbaka kan man ha GB, vänner m.m. Det börjar nästan likna det sketna lunar... Jag tycker inte att ni ska göra fler ändringar nu, jag trivdes bättre förr... Någon som håller med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Nej. Använd inte funktionerna om du inte tycker om dom, så blir det bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag tycker att de nya funktionerna är ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Det börjar nästan likna det sketna lunar... Trodde det bara var jag och mina kompisar i det lilla bonnsamhället som använde ordet "sketna" :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag håller inte med, varför ska man alltid vara gammaldags? Uppdateringar måste man ha. Jag gillar inte heller Lunar och sånt, men det blir tråkigt ifall der alltid är samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Funktionerna är jättebra. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Jag tycker bara att det har blivit mycket trevligare med de nya funktionerna. Dem är jättebra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 dom är bra, om du inte tycker om dem kan du strunta i dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 We win some, we lose some. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag tycker att p17 och f17 och sånt är onödigt..det är presis som lunar :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Nej det är det bästa som kommit till fuska.se på länge... då kan man se hur gamla folk verkligen är.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Nej det är det bästa som kommit till fuska.se på länge... då kan man se hur gamla folk verkligen är.... Exakt min åsikt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg