Gäst DonKeN Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Jag tycker fuska.se ska vara som den är från och med nu! Håller inte någon med om det? Redigerat 10 Mars 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 nja..... skulle varakul om det blev mer uppdateringar och då kommer kanske ännu fler personer till fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 hack3r har en poäng där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Vilket leder till trögare sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 nej då, nya uppdateringar tackar vi för :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Alltså, jag har varit borta i 2 veckor och när jag kommer tillbaka kan man ha GB, vänner m.m. Det börjar nästan likna det sketna lunar... Jag tycker inte att ni ska göra fler ändringar nu, jag trivdes bättre förr... Någon som håller med? Nej jag tycker vi ska ha mer uppgraderingar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Okej, de kanske är roliga, men tar de inte upp plats? och börjat det inte bli lite fjortis aktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Xade:Vad med updateringarna är "Fjortis aktigt"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Xade kanske syftar på Gästboken, fast jag vet inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Fast gästboken har ju inget med att vara fjortis att göra, det finns massvis med sidor som har gästböcker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Fast gästboken har ju inget med att vara fjortis att göra, det finns massvis med sidor som har gästböcker. Fast dom sidorna är bara fjortis sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Max93: Jag är inte med på en enda fjortis sida, endå har alla sidor jag är med på gästbok. Och ska man tolka det efter vad du tycker så tycker du att fuska oxå är en fjortis sida då eller, eftersom den har gästbok? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg