Gäst Destiny Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Ja jag har en dekus tick och eld på den men jag fattar inte hur man bränner hål på nät som är i MARKEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Du tryker på C knappen den är på när du står på nätet. Jag kan lika gärna beräta resten ochså. När du tänder eld på spindelnätet stå kvar så kommer du dit du ska fortare. När du kommit ner ser du tre diku scrubs. Dom skutter nöter på dig du ska slå tillbaka dom med skölden så flyger nötterna tillbaka och träfar dom. Men du måste slå en av dom i orning. Först besegrar du den i mitten. Sen den till höger. Sist den till vänster. När du träffar den till vänster hoppar den ut och springer runt. Ställ dig på hans blomma tills han kommer tillbaka och börgar prata med dig. Efter det öpnas en dörr och därr bakom e bossen. När du gåt in dit ska du gå fram tills vägen bakom dig blockeras. Då hör du rassel. Kolla up i taket och du ser bossen. Då kommer bossen ner. Bossen: När bossen kommer ner kan kampen börga. När bossen är på marken och henes öga lyser röt ska du kasta deku nuts i det. Då lägger hon sig på marken med ett grönt öga. Då ska du slå det så myket du kan tills det blir normalt. Då klätrar hon up i taket. Nu måste du hålla henes öga i sikte med din slangbella. Om det blir rött skutt henne i det så trillar hon ner med det gröna ögat. Om du inte träfar henne där då så läger hon ägg och då kommer dom här som du kallar för rymdvarelser. När hon fåt rätt så få slag i ögat för hon e ju första bossen så dör hon. När hon e död så ska du ta ett jätte stort hjärta någonstans där och sen gå in i ett blåt ljus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag brukar tända en Deku Stick och rulla över nätet, det funkar väldigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det är ju bara att rulla eller slå... snälla nån, provar du inget själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 du ska göra så här putta ner lådan sen ta eld på pinnen och klättra upp på den sen slå eld på spindel nätet sen hoppar du ner sen kommer det några gräs monster slå till baka doms skott men det ska va rätt kod du måste testa några gånger sen öppnar dom boss dörren :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav_fuska Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Du har la en Deku Stick? Tänd en Deku Stick. Dom får du från Deku Babas. Alltså de blåa blommorna. jag har sett en kille som har mött sig själv på sitt occarina of time dom är svarta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 jag har sett en kille som har mött sig själv på sitt occarina of time dom är svarta Det är Dark Link och det är inget konstigt med det. Det är ju en del av spelet. Men med Action Replay kan man möta två stycken samtidigt i Kokiri Forest... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 den där dark link han är nästan som en spegel bild av dig själv han är ganska svår ett tips rulla runt och slå han i ryggen han brukar inte hinna skidda då:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg