Lander Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Jag skulle vilja ha tips på DS spel jag har börjat tröttna på de jag har. Skulle vara glad om jag fick tips på några spel och om ni skrev vad man gör i spelen och vad det går ut på osv. Redigerat 5 Mars 2006 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 (redigerat) Jag skulle vilja ha tips på DS spel jag har börjat tröttna på de jag har. Skulle vara glad om jag fick tips på några spel och om ni skrev vad man gör i spelen och vad det går ut på osv. Castlevania: dawn of sorrow du ska rädda världen från en vampyr :P ett väldigt bra spel långt och mycket att göra. har inte klarat det än och har över 60 timmar. kanske ska tillägga att jag lämnar mitt DS på ibland. Redigerat 5 Mars 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 (redigerat) Sonic Rush man ska springa runt och klara banor man kan vara sonic och en tjej som heter Blaze...Bossarna är jätteroliga och det finns jättemånga så om du gillar att möta bossar rekomenderar jag detta!.... :D Redigerat 6 Mars 2006 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Castlevania Dawn of sorrow: Tyvärr så har min brorsa det spelet så jag köper det inte då. Sonic Rush: jag tänkte köpa det en gång men vet inte varför jag inte gjorde det.Iaf så verkar det vara ett bra spel så jag kanske ska köpa det. Mer tips...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Mario & luigi: partners in time, vet inte vad man ska göra riktigt men det verkar skitskoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 yoshi touch and go verkar vara kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Mario & Luigi partnars in time verkar också roligt... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 mario 64 ds! det tar skit lång tid att klara det! mario kart! inte lika lång speltid men skitkul! ( ännu roliare om man har en nintendo wi fi usb connector) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 till att börja med vilka spel har du och din brorsa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Jag har Super mario 64 DS(Lätt spel) Och Tony hawks american sk8land(också lätt) Min brorsa har bara Castlevania Dawn of sorrow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 ok animal crossing wild world metriod hunters när dom kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 ja eller Sonic Rush!... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg