Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 du kan alltid kolla på nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 ja eller nintendo.com och beställa när det kommer ut i usa!... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 är sonic rush kul på något sätt eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 har aldrig spelat det. Mario & luigi superstar saga: partners in time är skitkul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 har aldrig spelat det. Mario & luigi superstar saga: partners in time är skitkul! heter det mario & luigi superstar saga:partners in time? trodde det bara hette mario & luigi:partners in time, är inte superstar saga ett GBA spel? annars så kommer det nog komma massa skoj spel till DS drömönskningar: ett SSBM ett fire emblem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Advance Wars: Dual Strike! Är jag den enda som gillar det spelet?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_ds_adam Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Resident evil man går omkring och dödar zombier och massa andra saker ochså ska man lösa massa gåtor. Jag har det just nu fattar jag inte vad man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Mario kart DS e också kul!... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg