Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Efter uppdateringen har en hel del saker hänt, vad har hänt med poängen? Känner mej så ovan nu... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Precis! Vill ha tebax poängen och förra fuska.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Titta i fuska.se forumet istället. Där finns en likadan tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag är ganska förbannad om jag får vara ärlig, för jag har arbetetat med att skriva upp 1200 poäng och sen vips är dem borta!! Ska dem hålla på så här tror jag f*n att jag hoppar av från forumet... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det är onödigt för Admin kan flytta över dem hit. Han gjorde det åt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Bara att Pm:a admin på gamla forumet så får man tillbaka dom. Jag fick det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 du har ju minus? men vart har alla försvunnit? jag blir ju lessen.. :P _____________________________________ Jag kände på mig att mina föräldrar hatade mig. Mina badleksaker var en radio och en brödrost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag hade 600 nu har jad 3:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag hade 927 eller nåt sånt kanske 923 men PM:a han på förra nu hoppas jag att hag får tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag undrar varför man inte kan skriva PM i det här stället i stället för här är det ju mer chans att Admin svarar! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (redigerat) Skicka ett pm till admin på http://www.fuska.se/forum Redigerat 30 Januari 2004 av Xray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag är ganska förbannad om jag får vara ärlig, för jag har arbetetat med att skriva upp 1200 poäng och sen vips är dem borta!! Ska dem hålla på så här tror jag f*n att jag hoppar av från forumet... :angry: Jag med jag hade 920 poäng dom är borta jag har fA^n längtad att få så myket poäng som dom andra hade och för ett jobbit arbete så byte ni sida och min920 poäng är BORTAAAAAA :( :angry: :( :angry: VI VILL HA POÄNGEN TILL BAKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.