MahL Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag har en fråga och varför har vissa minus poäng som typ att de kan ha -219 poäng varför har de det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Tror att de har något med att de försökte sno poäng och misslyckades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (redigerat) JAG SKREV DET HÄR INNAN MEN INGEN BRYR SIG: VILL NI HA TILLBAKA POÄNGEN!!!! GÅ IN PÅ HTTP://WWW.FUSKE.SE/FORUM OCH SKICKA ETT PM TILL ADMIN!! OCH SÄG ATT NI VILL HA TILLBAKA POÄNGEN!! :angry: Redigerat 30 Januari 2004 av Xray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 0013 har minus för att han försökte sno poäng av admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 mina poäng försvann också!! men vem är det som har dom nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Din "förra" användare. PM:a Admin på gamla forumet så får du poängen + dina varningar. Länk: Http://fuska.se/forum . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Det har jag gjort! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.