Gäst Kabby Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Bild på mig, som nu officiellt ser ut som en tjej. =( http://img443.imageshack.us/img443/5161/bild19tb1.jpg Btw; INLÄGG 1000 GÅR TILL..... KABBY! Du heter möjligtvis inte Jonathan och bor i göteborg med din morsa och har en bror i Varberg som heter Mattias?? Du liknar honom vääldigt mycket, och han är en bra vän :P Han liknar också någon jag känner igen.. Vad heter du i efternamn, Kabby? mah äftårrnäjm is Persson. Stalka mig inte nu bara! :o Och Dirtman, jag bor inte i Göteborg, jag bor med båda mina föräldrar och min bror bor inte i Varberg. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 tog nyss liknar en jag såg i nån affär typ förra veckan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Gillar ditt hår^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Finurligt leende, Nessen :) Såhär kan jag se ut ibland: Du liknar mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Tänkte lägga in en men hittar inte mobilen så det får bli en annan gång :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Var ett tag sen jag postade. Nyklippt och allt ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 vill inte ha ditt emo-msn och vill inte se dig irl, du heter välsäkert emotransa@hot.. Okej för det första emo är en MUSIK STIIL!!! och vaad är det äckliga med "emos"? :o och man är inte bög för att man har långt hår som hänger framför ansiktet eller för att man fottar sig via spegeln. Man är inte bög om man tar ett kort på sig själv i spegeln!Bög är man om man är kär i en i med samma kön.. KORT MED MOBIL FRAMFÖR SPEGEL!! :rolleyes: Soet :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 vill inte ha ditt emo-msn och vill inte se dig irl, du heter välsäkert emotransa@hot.. Okej för det första emo är en MUSIK STIIL!!! och vaad är det äckliga med "emos"? :o och man är inte bög för att man har långt hår som hänger framför ansiktet eller för att man fottar sig via spegeln. Man är inte bög om man tar ett kort på sig själv i spegeln! Bög är man om man är kär i en i med samma kön.. KORT MED MOBIL FRAMFÖR SPEGEL!! :rolleyes: Soet :wub: soet? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 söt.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 söt.. :)... Ska jag vara rädd eller ta det som en komplimang? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 det betyder söt o.O Men de va ju en gullig bild :) Im not peddo or ghey, im just a forumite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 det betyder söt o.O Men de va ju en gullig bild :) Im not peddo or ghey, im just a forumite. Så det var en komplimang..? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg