Aircondition Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Varför skaffar du inte hockey-frille? xDEeeuw. Nej, men ärligt talat, hockeyfrilla? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 (redigerat) Är man trött så är man.. men du var ju en melon alldeles nyss ! Nu blir jag fövirrad! :o :P Huhu :3 Men jag förvandlades ju.. såklart.. Såklart!Varje melon har sina speciella färdigheter och egenskaper. Och denna råkade kunna bli en människa av kött och blod. Jag är uppgraderad från 5.0 till 6.0 http://i258.photobucket.com/albums/hh262/XInfected/130220082309.jpg f*n va bra du såg ut då *avis* x) (Jag är inte homo eller bi bara avis) Redigerat 26 Februari 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Haha, han är ju fett snygg (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Nja.. Sådär.. Jag är inte bög! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Han liknar en Fashioncore fantast. Edit. Fick klagomål för det jag skrev. Redigerat 29 Februari 2008 av DamelQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Han liknar ett Fashioncore freak!Ja, precis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Han liknar ett Fashioncore freak!Det där kan man kalla hetts mot folkgrupp och polisanmäla bara så du vet. Och bara för att hålla sig till tråden så laddar jag upp en till bild på mig som är rätt gammal men endå. Edit: bilden är tagen när jag precis hade dushat och håret såg bra ut ^^ Redigerat 28 Februari 2008 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 ^almost likadant hår som mig! ;D Ser ut som om du behöver färga det :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jo jag vet har gjort det nu ^^ har du laggt upp nån bild rullis? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Det är väl du, zitros, som är på din avatar eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) zitroz, Stort hår du hade :o Tog bilden för 5 Sec sen. ;D Redigerat 29 Februari 2008 av DamelQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Det är väl du, zitros, som är på din avatar eller? aa det är det ^^ zitroz, Stort hår du hade :o Tog bilden för 5 Sec sen. ;D haha tycker du? ^^ typ bara tjockt enligt mig. Det är nog huvet som är stort ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg