123spill Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Hej jag undrar vem som är rikast här på Runescape (alltså bara hära på fuska.se) ni kan skriva hur mycket pengar ni har här.själv är de ingen idé att jag skriver själv (har nästan inga pengar alls). OBS ! Bara dom som vet att dom kanske har en chans att vara rikast på fuska.se kan skriva, inga som säger: Jag har 2k. Då får ni dra åt skogen..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frallis92 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag har typ 2M Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 just nu har jag bara 27k, för jag har köpt guthix full Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 955k , mask set , 20k lobbies , crystal bow , whip och massa skräp har jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
aligon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 955k , mask set , 20k lobbies , crystal bow , whip och massa skräp har jag hur mycket är mask set nu? hmm, har jusst köpr 100k rune essence, när jag gjort allt till nats och säljer det får jag ihop 30m typ.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 1.3mill och en whip -.- .. aww. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Har bara typ 345 k :( *Vad är whip? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Har bara typ 345 k :( *Vad är whip? Whip är en abyssal whip som droppas av abyssal demon, det stämmer va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Vad kostar den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) full verac,karil och dharok,en crystal sheild,kan inte använda *suck* och massa dragon vapen och skit och ca 200k cash hehe men ja har slutat spela så ja tror ja ska droppa alla saker,men bara till lava dragons... Redigerat 9 Mars 2006 av _Reaper_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Vad kostar den då? vet inte aktuella priset men här är en länk som visar vad runehq.com tror och vet om den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackson Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 jag har inte så mycket , anske 4-5 mil .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg