Neldemo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jag tycker det är kul med spel som utspelar sej på varma ställen som t.ex San Andreas. Jag gillar också städer, mkt utrymme och jag gillar mer forntid (typ när cowboyarna levde) och nutid än framtid i spel. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag gillar också spel med mycket utrymme/stora banor, sen gillar jag om man kan välja hur man ska uppnå målen / göra uppdragen, alltså att det finns många olika sätt.Och sen tycker Jag att det är viktigt att ett spel har en bra story som man kan hänga med i. Yeah! Thats what I like! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag gillar nog mest FPS, spel med maximal utrymme och frihetskänsla. T.ex Battlefield 2, där har du hur mycket utrymme som helst och kan göra en hel del olika saker. GTA San Andreas är det frihetskänslan som räknas. Städerna och utrymmet är enormt. Längtar till Saint's Row till Xbox 360 där detta medföljer till max! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag gillar spel där det är lite fantasi, te.x Star Wars. Man får välja hur ens gubbe skall se ut, vilken "sida" han väljer & frihetskänslan är också viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 9 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag gillar nog mest FPS, spel med maximal utrymme och frihetskänsla. T.ex Battlefield 2, där har du hur mycket utrymme som helst och kan göra en hel del olika saker. GTA San Andreas är det frihetskänslan som räknas. Städerna och utrymmet är enormt. Längtar till Saint's Row till Xbox 360 där detta medföljer till max! Elder Scrolls: Oblivion kommer vara ännu större Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXXSANANDREASXXX Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Storyn måste vara bra enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) storyn måste vara bra uppdragen måste vara rätt så svåra att man inte tröttnar på spelet efter en månad Redigerat 21 Mars 2006 av rikar cena Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag gillar spel med stora städer med en massa detaljer på byggnaderna och snygg grafik som på Mafia och GTA: Vice City. Sedan är det ju bra om spelet har en bra story fast det har de flesta spelen ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Ett bra spel måste vara långt. Annars klarar man ju ut det så snabbt, därför föredrar jag Battlefield 2 där du kan köra online så det inte blir tråkigt.... Hållbarhet är mitt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Hållbarhet, grafik, storyn, att man kan välja sida, utrymme, ja det som dom flesta innan skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Bra grafik, stort utrymme, man ska kunna göra mycket med gubben, man ska ha bra spelkänsla, och det ska inte vara långtråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Man ska kunna göra mycket i det, och de ska ha bra hållbarhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.