lagge_92 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Okej, jag kanske är korkad men, på nfs mw i filmsekvenserna, då ser människorna riktiga ut? är det riktiga människor? e de nån som vet? :huh: alltså; har dom filmat riktiga människor till filmsekvenserna eller är de animerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Bruden i spelet finns på riktigt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det kan vara animerat också, eftersom de flesta filmsekvenser på Internet håller dåligt kvalité. 360 har ju bra grafik, någonting som du kanske trodde att det var riktiga. := Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det är animerat men gjort på väldigt hög nivå.jfr King Kong filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Det är klart att det är riktiga människor, det enda dem gjort är att stylat till dem lite. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nosmannen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jo tjena herr moose me kov det är ju klar att det är animerat folk man kan se det på vissa saker :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det är animerat men jag undra också när jag såg det första gången för det var riktigt likt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 bruden i spelet hon är riktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
birel_67 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 bruden i spelet hon är riktig i midtown madnes 3(det sämsta spelet som xbox gjort) har dom filmat människor och lagt en "spelkropp" ovanpå det kan vara nåt sånt fast untan nåt tillgjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.