lagge_92 Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Okej, jag kanske är korkad men, på nfs mw i filmsekvenserna, då ser människorna riktiga ut? är det riktiga människor? e de nån som vet? :huh: alltså; har dom filmat riktiga människor till filmsekvenserna eller är de animerat? Citera
Fusion Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Det kan vara animerat också, eftersom de flesta filmsekvenser på Internet håller dåligt kvalité. 360 har ju bra grafik, någonting som du kanske trodde att det var riktiga. := Citera
Gäst Mujo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Det är animerat men gjort på väldigt hög nivå.jfr King Kong filmen. Citera
The Moose Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Skrivet 7 Mars 2006 Det är klart att det är riktiga människor, det enda dem gjort är att stylat till dem lite. ;) Citera
nosmannen Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Skrivet 8 Mars 2006 jo tjena herr moose me kov det är ju klar att det är animerat folk man kan se det på vissa saker :D Citera
Aircondition Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Skrivet 12 Mars 2006 Det är animerat men jag undra också när jag såg det första gången för det var riktigt likt Citera
birel_67 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Skrivet 22 Mars 2006 bruden i spelet hon är riktig i midtown madnes 3(det sämsta spelet som xbox gjort) har dom filmat människor och lagt en "spelkropp" ovanpå det kan vara nåt sånt fast untan nåt tillgjort Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.