Hoppa till innehåll

Moderatorer


Xade

Rekommendera inlägg

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Walker

Snälla, alla som gör listor m.m. Håll er till ämnet!!! Annars får ni varningar!!!!  :evil:  MOHAHA!

 

Kanske vi får göra det då :( Redigerat av Walker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Snälla, alla som gör listor m.m. Håll er till ämnet ;)?

 

Lite småsur för att du kommer långt ner ;)? Själv tycker jag att alla moderatorer är bra. MeM har väl mognat lite också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

admin utser själv sina moderatorer och jag tror faktiskt han vet vad han gör. men visst kan jag hålla med om att måttet tänjs ut. jag hade en, sedan har normen ökat lite men admin valde oss förmodligen för att vi var seriösa och bra medlemmar och inte av någon annan orsak. och sålänge man är det nu så spelar det ingen större roll om man var lite omogen i början.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Miglot af eraon

Jag har gjort stora misstag på andra forum t.e.x ett mysigt forum. KimmoA (moderatorn) kallade mig troll och så var jag ute.

Redigerat av Ragnarök
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheCow

Det beror inte på det, medlemmarna som har haft varningar har kanske fått dem för små regelbrott och som Admin har typ tittat efter hur mycket dem har mognat och så.

Dem som är moderatorer nu tycker jag iallafall förtjänar det.

 

 

det tycker inte jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

admin utser själv sina moderatorer och jag tror faktiskt han vet vad han gör. men visst kan jag hålla med om att måttet tänjs ut. jag hade en, sedan har normen ökat lite men admin valde oss förmodligen för att vi var seriösa och bra medlemmar och inte av någon annan orsak. och sålänge man är det nu så spelar det ingen större roll om man var lite omogen i början.

 

Men ska han inte leta efter seriösa användare som inte har varningar innan han tar de med varningar...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

admin utser själv sina moderatorer och jag tror faktiskt han vet vad han gör. men visst kan jag hålla med om att måttet tänjs ut. jag hade en, sedan har normen ökat lite men admin valde oss förmodligen för att vi var seriösa och bra medlemmar och inte av någon annan orsak. och sålänge man är det nu så spelar det ingen större roll om man var lite omogen i början.

 

Menar du att dem som är moderatorer nu, inte är seriösa, eller var det jag som missuppfattade texten?

 

Max93: Ingen har tvingat dig att tycka som mig. ;)

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...