Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Snälla, alla som gör listor m.m. Håll er till ämnet ;)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) Snälla, alla som gör listor m.m. Håll er till ämnet!!! Annars får ni varningar!!!! :evil: MOHAHA! Kanske vi får göra det då :( Redigerat 9 Mars 2006 av Walker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jo, det är ju inte så farligt om man har haft en varning och blir moderator. Fast det beror ju på vad man bröt mot också, § 1.11 är ju inte så farlig att bryta mot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Snälla, alla som gör listor m.m. Håll er till ämnet ;)? Lite småsur för att du kommer långt ner ;)? Själv tycker jag att alla moderatorer är bra. MeM har väl mognat lite också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 men kan ni inte bara glada att har ett intenet sajt där man kan skriva och diskurea jätte mycket istället för att snacka om detta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) admin utser själv sina moderatorer och jag tror faktiskt han vet vad han gör. men visst kan jag hålla med om att måttet tänjs ut. jag hade en, sedan har normen ökat lite men admin valde oss förmodligen för att vi var seriösa och bra medlemmar och inte av någon annan orsak. och sålänge man är det nu så spelar det ingen större roll om man var lite omogen i början. Redigerat 9 Mars 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 Snälla, alla som gör listor m.m. Håll er till ämnet!!! Annars får ni varningar!!!! :evil: MOHAHA! Nej, listor hör inte till detta ämne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 (redigerat) Jag har gjort stora misstag på andra forum t.e.x ett mysigt forum. KimmoA (moderatorn) kallade mig troll och så var jag ute. Redigerat 12 Mars 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Det beror inte på det, medlemmarna som har haft varningar har kanske fått dem för små regelbrott och som Admin har typ tittat efter hur mycket dem har mognat och så. Dem som är moderatorer nu tycker jag iallafall förtjänar det. det tycker inte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 admin utser själv sina moderatorer och jag tror faktiskt han vet vad han gör. men visst kan jag hålla med om att måttet tänjs ut. jag hade en, sedan har normen ökat lite men admin valde oss förmodligen för att vi var seriösa och bra medlemmar och inte av någon annan orsak. och sålänge man är det nu så spelar det ingen större roll om man var lite omogen i början. Men ska han inte leta efter seriösa användare som inte har varningar innan han tar de med varningar...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 du vill bli moderator va??? moderatorna är bra som dom är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) admin utser själv sina moderatorer och jag tror faktiskt han vet vad han gör. men visst kan jag hålla med om att måttet tänjs ut. jag hade en, sedan har normen ökat lite men admin valde oss förmodligen för att vi var seriösa och bra medlemmar och inte av någon annan orsak. och sålänge man är det nu så spelar det ingen större roll om man var lite omogen i början. Menar du att dem som är moderatorer nu, inte är seriösa, eller var det jag som missuppfattade texten? Max93: Ingen har tvingat dig att tycka som mig. ;) Redigerat 13 Mars 2006 av Fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg