Xade Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 du vill bli moderator va??? moderatorna är bra som dom är! Jag tycker att crewet ska vara så bra som möjligt. Det är bara det jag sagt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Låt Admin utse den seriösaste och mognaste medlem till mod?! Är det så svårt? Tänk efter. Om Admin skulle göra 2 av varje 100 medlemar här på fuska.se mod. Då skulle inte ens hälften bara fjanta sig och låsa alla trådar för skojs skull. Man måste väl ha en mod som man kan lita på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Nä, men 'inte ens hälften' är mer en nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 I tanke på hur många spammare det finns på sidan så behövs det mycket mer moderatorer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Xade: Det kvittar hur lite varningar du har, du kommer itne att bli mod. Jag mins med fasa hur du uppförde dig i debatt... Och det behövs inte fler moderatorer för att bli av med spammare, det krävs hårdare regler. Fusion: nej han gjorde det inte själv. Etiken i hur han blev av med dem går väl emellertid att diskutera. Redigerat 20 Mars 2006 av legendary_lukas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Har jag sagt något om moderatorerna förrutom varningarna de haft? Jag tycker denna tråda kan läggas ner nu... leder ingen vart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Anmäl den då så att en moderator kan låsa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg