Meganium17 Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Det ser väldigt coolt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 Kan vara sant men det ser lite fejkat ut annars var det rätt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Kan ju vara sant men vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Min mamma säger att det är sant att dom visat det på tv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Häftigt men det ser lite ovärkligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 vet inte riktigt om jag tror på det..hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 den är inte fake, den kom trea i foto tävlingen 2005. tror ni inte mig åk til helsingborg o på ngt j*vla museum, minns inte vilket där orginalet finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Inget direkt intressant ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Slumpen finns riktar cena. Det häner säket av en slump men det är ju ovanligt. Men flera miljarder år har ju passerat här på jorden det har säket hänt förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.