ELF Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Jag vet inte vad det är, men när jag laddar ner något så kan det helt plötsligt sluta att ladda ner. Som igår när jag skulle kolla på en spel trailer på internet så slutade det att ladda filmen. Det händer när jag ska ladda hem något och Windows egna nedladdningsruta kommer upp. Finns det virus som kan stoppa nedladdningar bara sådär eller kan det bara vara så att något har blivit fel i Windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joel Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 din hårdisk kan vara full Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Skulle inte tro det. Kapacitet=111GB Använt utrymme=32,6GB Ledigt utrymme=79,1GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 segt bredband ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Jag gissar nog på segt bredband eller ett virus. Sök igenom datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 prova med att installera typ Get Right eller något annat separat nerladdningsprogram... men testa som sagt virusscan först och så spyware/malware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Om du har ett bra antivirus program som även har en brandvägg,kan det vara den som är i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 prova med att installera typ Get Right eller något annat separat nerladdningsprogram... men testa som sagt virusscan först och så spyware/malware mm som sagt virussök datorn och tanka ner ett nerladdnings rogram typ download accelerator för getright suger fralla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 1 April 2006 Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 prova med att installera typ Get Right eller något annat separat nerladdningsprogram... men testa som sagt virusscan först och så spyware/malware men han kan ju inte ladda ner saker^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2006 Jo jag kan ladda ner saker, men ibland händer det att det stannar. Vi har 0,5Mbit så det ska inte vara något problem med det. Vi har Panda Antivirus 2006, Spybot Search n' Destroy och AdAware och inget av dom hittar något som borde störa internet. Fasst nu har det inte hänt på ett tag. Jo det hände nyss när Flashplayer skulle uppdateras, men inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.