Hoppa till innehåll

Nedladdnings Problem


ELF

Rekommendera inlägg

Jag vet inte vad det är, men när jag laddar ner något så kan det helt plötsligt sluta att ladda ner. Som igår när jag skulle kolla på en spel trailer på internet så slutade det att ladda filmen. Det händer när jag ska ladda hem något och Windows egna nedladdningsruta kommer upp. Finns det virus som kan stoppa nedladdningar bara sådär eller kan det bara vara så att något har blivit fel i Windows?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Gäst Yantra

prova med att installera typ Get Right eller något annat separat nerladdningsprogram... men testa som sagt virusscan först och så spyware/malware

 

mm som sagt virussök datorn och tanka ner ett nerladdnings rogram typ download accelerator för getright suger fralla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo jag kan ladda ner saker, men ibland händer det att det stannar. Vi har 0,5Mbit så det ska inte vara något problem med det. Vi har Panda Antivirus 2006, Spybot Search n' Destroy och AdAware och inget av dom hittar något som borde störa internet. Fasst nu har det inte hänt på ett tag. Jo det hände nyss när Flashplayer skulle uppdateras, men inte annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...