LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 vilken bana gillar ni mest...? och hatar ni mest...? jag gillar Big Blue mest den e såå rolig! och så hatar jag Flat zone och icicle mountain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Roligast är Finla Destition och Battefield. Jag tycker inte om Big Blue och Brinstar Depths Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 aa just det brinstar depths gillar jag inte heller...;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Big blue och hyrule och det mesta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Hur kan ni gilla Big Blue? :o den är ju sämst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 gillar inte Temple den är för stor man ser typ inte gubbarna om dom inte är nära varandra...;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 (redigerat) EDIT Redigerat 7 Mars 2006 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Håller med på Hyruke Temple, när en gubbe är i ett hörn och en anna gubbe på andra sidan, då ser dom ut som myror ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 samma sak på yoshis bana från n64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Final Destination är den roligaste och bästa banan. Den banan som jag hatar mest är väl Icicle Mountain. Inte för att jag förlorar på den. Men när man kör Melee så hinner ju knappt datorerna med... Dessutom blir det mindre fight ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Bästa är Termina Great Bay och sämsta Flat Zone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 tycker att alla banor e roliga förutom icicle mountain, eller jag tycker den är mindre bra inte tråkig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg