Gäst Mega93 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Hmm, kommer inte på nån som är speciellt känd och inte redan nämnd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Kassler vill jag ha tillbaka faktiskt. ^^ Han var min idol då jag var Ny här på sidan. Men man bugar och bockar för eran generositet. Brunhilde: Vad är det du står och skriver? Du är ju våran musiknörd. Eller nörd och nörd. Våran gulle plutte smuttiga musik fantast. :) Kul att folk saknar mig, men jag kan inte direkt säga att jag saknar fuska.se så särkilt mycket ändå :/ Det är ganska tveksamt att jag kommer tillbaka hit, men jag kan komma in och skriva ett par inlägg då och då. :D Flädersaft. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Kassler vill jag ha tillbaka faktiskt. ^^ Han var min idol då jag var Ny här på sidan. Men man bugar och bockar för eran generositet. Brunhilde: Vad är det du står och skriver? Du är ju våran musiknörd. Eller nörd och nörd. Våran gulle plutte smuttiga musik fantast. :) Det är nog bara du som vet att jag lyssnar mycket på musik ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Nja du, om jag inte minns fel så har jag också för mej att du lyssande ganska mycket på musik ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Äsch! Skulle inte kalla mig känd, bara en vanlig medlemm här på Fuska.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Alla moderatorer är kändisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Fusion är känd för sina tidigare stridigheter med Salzalada ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Fusion borde vara känd för han har fått upp sin rank jättehögt på bara några månader! E jag känd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Alla moderatorer är kändisar. Och här har ni undantaget som bekräftar regeln... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 (redigerat) Nej Okej ;) Fuska Katten har jag aldrig hört talas om, han verkar va... typ lite divig. Redigerat 9 Mars 2006 av Neldemo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Kassler vill jag ha tillbaka faktiskt. ^^ Han var min idol då jag var Ny här på sidan. Men man bugar och bockar för eran generositet. Brunhilde: Vad är det du står och skriver? Du är ju våran musiknörd. Eller nörd och nörd. Våran gulle plutte smuttiga musik fantast. :) Du beställde avatar med motiv av några band som t.ex In Flames, så jag vet också om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg