Ogri Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ja,vilken mat är det du hatar allra mest? den jag hatar är korv stroganoff vi fick det idag på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Men det finns ju hundra sådana trådar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Hatar krögarkorv,, spyr när jag ser det och smakar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag gillar inte hårstrån i maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Ärtsoppa! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Jag gillar inte skolans potatis, den är sönderkokt och ofta får man ingen god sås till potatisarna i skolan. Jag gillar inte heller vita bönor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 skolans olivbiffar... bläääh! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 ärtsoppa,spenat ,vita bönor finns maassor av mat som jag hatar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 nudlar med green curry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Ärtsoppa, Kålpudding och säkert flera andra rätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 hmm svår fråga faktiskt men en gång hade vi vegetariska köttbullar på vår gamla skola jag åt mest EN hel köttbulle sen spydde jag (allvarligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Kålpudding hatar jag men om jag är riktigt hungrig och det finns inte något annat att äta så kan jag äta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.