I_need_cheats Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Vem ska man välja i början???? Vem tycker ni??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Totodile tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Totodile , för att Ice vs. grass = Ice Water vs. Fire = Water... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 cyndacuil tycker jag är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 cyndacuil äger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 välj den du tycker verkar bäst, men om du väljer chikorita så måste du träna den till en hög level elle fånga en annan pokemmon, för de första gymmet e ett flyingpokemon gym! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Totodile!! vet ju alla!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 totedale är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 lås ämnet nån, samma svar hela tiden... Först totodile ett par gånger sen "syndaquil" etc! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 (redigerat) totodile klart men jag har inte spelat på skit länge eller så :blink: och han undrade ju :angry: Redigerat 3 Februari 2004 av Bigbrother Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Totodile är lungt bäst, den lär sig ju Bite sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Bite är väl inte så jätte bra? :blink: Men jag tycker Cyndacuil! För att det är ju sällan man möter eld också så om du tar han så har du chansen! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg