TheKingOfEvil Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Jag tycker totodile !!!!!!!! Ps.HAN ÄR BÄST.Ds :lol: han gullg stark och man sliper fånga en vatten pokemon när man har klarat spökjymet ! Ps.jag tycker att det är svårt att fånga en vatten pokemon DÅ !! .Ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Ta Cyndaquil för du kan ju fånga den röda gyarados senare...så det kommer nog gå bra med cyndaquil! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 cyndacuil tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 man tar ju fett lätt tododile för den är bäst i nästan alla gym utom Withney den är allra lättast att träna upp. cindaquil och chickorita tar JÄTTE lång tid att lära upp. ;) ;) ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 tododile när du utväklar honom lär han sig massor av gryma attacker ta han han kan lära sig alt som man behöver t.ex CUT o hårda attacker o han är bra till elite-forue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 totedile är best :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Jag valde Chikorita. Jag tycker Chikorita är bäst men det kanske den inte är. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Totodile äger klart! men cyndaquil har fördel i nästan alla gymen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Man kan väll fuska till sej andra start pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jag tycker att chikorita är bra ;) hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 ta tododail han vinner alla gym lätt han är kraftigaste jag tar altid vatten pokemon i alla spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jag tycker cyndaquil! älskar eld attackerna typlohsion (ele va han heter) kan göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg