Gäst volvotobben Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Tjabba nu e det så här att jag funderar på att köpa psp men är det bra och batterierna kostar ju fetemycket måste man köpa nytt efter 5h?skoj elr måste man ha en batteri laddare för att spela? alltså jag vill ha så mycket info som möjligt och gärna något spel ni rekomenderar som jag kan köpa till och nåt tillbehör tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 PSP är skit. Det finns ju f*n bara ett skoj spel och det är ju Dynasty Warriors. Köp nått annat istället... typ NDS eller Xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 håller med yoshy... nintendo ds är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 PSP är för dyr tycker jag. Förresten får du ett UPPLADDNINGSBART batteri och laddare så du behöver inte köpa nytt. Men om du vill köra Mer än UMD spel och filmer ska du köpa en begagnad PSP med version 1.50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 är det ac-adaptern som e laddaren elr? jag tänkte köpa gigapack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2006 psp är ingenting köp nintendo ds istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 psp aeger sönder ds!!! psp är skit bra, man kan spela spel, se på film, va på nätet, lyssna på musik mm men det kostar ju som sagt väldigt mkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Nja då, flera tusen spänn... Bättre om du snickrar ihop nått på träslöjden som du sen målar svart och en glasskiva som skärm, När du sen har tröttnat på den så inser du hur tur det var att du inte slösade bort alla slantar på en sån..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 psp e hur bra som hälst och det enda bra spelet e inte alls dinysty wariors (elller hur det nu än stavas) ett spel jag skulle rekomendera e sxx on tour eller street fighter som ja ska köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 jag skiter i om det kostar jag jobbar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 psp är ingenting köp nintendo ds istället HAHAHA NEJ DU ! . såhär är det. psp är klart mkt bättre, men det som ds vinner på är att det finns fler spel och den kostar inte lika mkt som psp ! psp är ju bättre, ni får ju koll apå prestandan med ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splinter_fox7 Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 HAHA! PSp suger! spara pengar och köp dig en korv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg