Larath Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 asså jag kan inte ens klara den... :( kör fegstilen då.ta jigglypuff hoppa up och gör rest (ner-B) på giga bowser tills han är död sen hoppar du bara från sida till sida och dödar dom andra med item som kommer ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Att döda dom med item tar för lång tid... <_< Det är bara använda Smash-attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 jo men han sa ju att han inte klara den, så då sa jag min taktik jag använde första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ja, och då sa jag en och då har han två och välja på, kan bli lättare då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Ja, och då sa jag en och då har han två och välja på, kan bli lättare då ;) tror min är lättare att genomföra dock för din måste du ju in i närstrid med dom och dom är ju oftast två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 man hinner inte röra motståndaren alltså tur jag sa att jag trodde att det var kongo jungle! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 hahahahahah lol giga boweser dödade jag på 3 slag med roy jag jorde laddning b 3 gånger sen avr han sten död Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 jag klara alla nu aslätt va Kirby och tog item på Giga Bowser tills han dog sen tog jag in dom andra 2 i munnen och hoppa ner spotta ut och hoppa upp igen... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag har fått 00:00:93 på Event matchen Bounty hunter och det jag fick är en hundradel ifrån världsrekordet :o öhh hur gjorde du det på mindre än en sekund? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 mm jag tänkte också det ska man inte döda bowser på den? två gånger? kommer inte ihåg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 förresten den ni fått 00.00.43 vilken karaktär och attack ska man använda ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 det undrar jag me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg