Hoppa till innehåll

Databeroende


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

Okej. Alla verkar inte vara riktiga campers framför datan som sitter under hela natten eller så. Men har ni någon gång uppfört er såhär när någoting har hänt med datorn eller så?

 

http://www.youtube.com/w/Crazy-German-Guy?...&page=2&t=t&f=b

 

Även om jag sitter mycket vid datorn och lätt blir arg, har jag aldrig blivit så förbannad. Han var riktigt rolig och jag skrattade så mycket så det kändes som att hjärnan skulle spricka (lite trött i dag).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Okej. Alla verkar inte vara riktiga campers framför datan som sitter under hela natten eller så. Men har ni någon gång uppfört er såhär när någoting har hänt med datorn eller så?

 

http://www.youtube.com/w/Crazy-German-Guy?...&page=2&t=t&f=b

 

Jag skrattade inte såmycket utan jag tänkte mest på hur det kan gå så långt att man gör sådär :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hah, det roliga är att det är en tysk, tjock , ilsken snorunge som tar tjugo minuter att ta ut sin ilska på *anfådd*

 

Mina favoritrepliker:

 

The escape is missing, The escape is missing !!

 

Who is the son of a bitch thats shooting at me !?!

 

I dont need help either support

 

Troligen någon sjukdom, har han inte det så är han det åttonde världsundret.

Redigerat av outside enemy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej. Alla verkar inte vara riktiga campers framför datan som sitter under hela natten eller så. Men har ni någon gång uppfört er såhär när någoting har hänt med datorn eller så?

 

http://www.youtube.com/w/Crazy-German-Guy?...&page=2&t=t&f=b

 

Antingen har han varit vaken i 30 dagar och levt på kex eller så försöker han vara bara rolig vilket han lyckades med.

 

"You Motherf.cker i wont to play!!!"

Redigerat av Presentation
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

Okej. Alla verkar inte vara riktiga campers framför datan som sitter under hela natten eller så. Men har ni någon gång uppfört er såhär när någoting har hänt med datorn eller så?

 

http://www.youtube.com/w/Crazy-German-Guy?...&page=2&t=t&f=b

 

ja självklart har sisådär en 10 stycken extra tangentbord.

 

 

 

 

 

allvarligt han måste antingen vara sinnessjuk eller väldigt bortskämd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja, man blir smartare av datorer... t.ex när jag började spela på datorn och gå in på nätet osv. så gick ja ung. i 1an, och gick in på engelska sidor och sånt... genom spelen lärde jag mej engelska, det fixade mej till mvg i engelska, och sedan 4an har jag börjat gå in på tyska sidor med, det fixade bara 2 fel på tyska-prov... så det kan egentligen inte vara så illa o sitta vid datorn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror jag håller på att bli fruktansvärt data beroende.

 

Jag sitter helst utan föreldrar (men vem vill att dom ska vara med hehe)

Jag sätter på datorn såfort jag vaknar.

Jag sitter typ 5-10 timmar per dag.

Och en av det värsta grejerna är att jag ibland skippar läxan (Ett väldigt stort tecken på att jag är data beroende)

Jag har dåliga betyg i allt utom matte,engelska och NO.

Jag är ofta grinig.

Jag har bara kompisar online och inte i skolan eller där jag bor.

 

det jag vill komma fram till är att det känns som om jag har mitt liv vid datorn och jag aldrig kommer kunna ändra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...