Hoppa till innehåll

Cheat Guide


Gäst DonKeN
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst member

Tråden borde låsas för cheaten som han länkade funkar ju inte ens nu. Och för dom som säger att man inte kan cheata på VAC servrar ni verkar inte veta så mycke ni! det finns cheat som är Vac2 proof och med dom kan man cheata på vacade servrar utan att bli bannad...

Fel.

 

Det finns inget fusk som gör så att man skyddar sig ifrån att bli bannad. VAC uppdateras hela tiden. Du kanske kan spela 1 vecka, sen så tar det stopp. Har själv testat 3 olika program som sägs vara "VAC2 proof", jag kunde spela 2-3 dagar med alla 3 sedan så blev jag bannad. Så ursäkta mig om jag säger detta, men nu så var det du som inte visste så mycket.

 

Där har du så fel.... Jag har lirat i flera månader med Cheatet unreal rage v7 och sen finns det cheat som automatiskt uppdateras. Jag känner en som kodar cheat och allt sånt så jag vet nog lite mer om cheat än dej. Han heter Revo.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst member

Ladda ner det där fusket och testa så får du VAC-Ban på direkten. :) Denna tråd är Fail och borde raderas.

Vilket? Komm inte och säg att man blir VAC bannad om man lirar med unreal rage v7 på vac servers, För jag har spelat med det cheatet väldigt länge och jag har inte blivit bannad. Du ska inte yttra dig om du inte vet ett jävla piss.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Quatix:

 

http://www.cheat-project.com/

 

 

Member:

 

Wow, känner du en som kodar fusk. Då måste du ha väldigt mycket status, och kunna massvis.

För det är ju så avancerat att kompilera en sås som ligger ute. på inet.

 

Även fast du lirar i några månader med unreal rage v7 så kan VAC ta dig.

Man kan aldrig vara till 100% säker.

Eftersom unreal rage v7 inte lägger sig in i ring 0, så är det inte 100% att den alltid tar sig igenom VAC.

 

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst member

Quatix:

 

http://www.cheat-project.com/

 

 

Member:

 

Wow, känner du en som kodar fusk. Då måste du ha väldigt mycket status, och kunna massvis.

För det är ju så avancerat att kompilera en sås som ligger ute. på inet.

 

Även fast du lirar i några månader med unreal rage v7 så kan VAC ta dig.

Man kan aldrig vara till 100% säker.

Eftersom unreal rage v7 inte lägger sig in i ring 0, så är det inte 100% att den alltid tar sig igenom VAC.

Ne jag har inte sakt något om 100% säker för det kan man inte vara, w00t! tufft att fejka sin ålder eller? Hmm du säger att det bara är att kompilera en sås som ligger ute, Och jo jag skulle vilja se dig göra det då. Men eftersom du bara är en p11 så kan vell inte du sånt lr fejkar du bara din ålder?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 månader senare...
  • 5 veckor senare...

Hej. Jag är ganska trött på att folk säger när de vill ha fusk. Hej, kan någon visa mig någon sida för cs fusk min kompis vill ha fast man inte vågar säga det själv för att man vet att någon kommer att klaga på den.

 

Så jag ska lära er hur man får tag i fusk så du kan ladda ner det lungt och tryggt anonymt utan att få klagomål.

 

Så här gör du. Obs! Alt är virus fritt från Spyware, Maskar, Trojaner, Keyloggers och alla andra spionprogram.

 

Ladda ner det här:http://www.mirc-scripts.de/pn/html/modules.php?name=CmodsDownload&req=getit&lid=647

 

Du måste ha någon uppackningsprogram. Winrar är ett som är bra och inte så advancerat.

 

När du packat upp grejerna (Extrachat) så ska du gå till mappen där alt ligger.

Sen så dubbelklickar du på den dära figuren. Så kommer det upp en ruta. Klicka på PLAY.

 

Obs! Detta riskerar du för att bli avstängd från Steam i minst 1 månad. Vanligtvist blir folk avstängda 3 månader för din Serie nummer.

 

Rekomenderar att inte spela på server med Anti Fusk securade server. Välj Not Secure så finns det inte stor risk att du blir avstängd. Jag hoppas att ni är nöjda med tråden.

 

SKA UPPDATERA CHEATGUIDEN! Länken till fuskprogramet gäller inte längre tror jag! Det kommer dröja eftersom min dator med OpenGL grafikkort är på lagning och jag behöver den för att kunna testa om fusket verkligen fungerar!

Finns sätt att få wallhack/speedhack genom en enkel command i konsolen...server måste inte ha sv_cheats 1 på...Kolla på mitt forum..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...