Snooze Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Ohoj. Vad tycker ni om GBM ? Är skärmen bra ? Hur är " Spelkännslan " med den ? Är den härlig att hålla i eller otymplig? Skriv lite vad ni själv annars tycker om konsollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 hahaha aldrig i livet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 11 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 Aldrig i livet till vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2006 köpa den förmodligen.... Vet själv inte hur den är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Skulle aldrig köpa den. Man kan ju få DS för någon hundralapp mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 15 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Har redan DS. Men jag kan köpa den för 600 kr för jag känner hon som äger affären =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Nej.. vet inte riktigt. Ser ingen mening med GBA micro..Tycker den är fulare än SP och orginalet.. Och den har vell samma funktioner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 köp PSP itstället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 ska förmodligen köpa den. Nej.. vet inte riktigt. Ser ingen mening med GBA micro..Tycker den är fulare än SP och orginalet.. Och den har vell samma funktioner? gameboy micro ska vara nästa bärbara konsol från nintendo så samma funktioner tror jag inte den har, nintendo har sagt att DS och micro ska vara separata spellinjer, så dom har inget med varandra att göra senare i utvecklingen har dom sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Okej.. tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg