Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej!

Hur kommer man tillbaka från dom tre öarna (One Island, Two Island & Three Isalnd)?

Jag glömde fixa Strength så jag kommer inte in i grottan längst upp i One Island (MT. Ember)

Snälla jag blir j*vligt tacksam för svar!

:)

Skrivet

Hej!

Hur kommer man tillbaka från dom tre öarna (One Island, Two Island & Three Isalnd)?

Jag glömde fixa Strength så jag kommer inte in i grottan längst upp i One Island (MT. Ember)

Snälla jag blir j*vligt tacksam för svar!

:)

Du åker tillbaka med båten ;)

• 2 veckor senare...
Skrivet

Du ska åka till Two Island och gå in i Game Cornen. Snacka med mannen där. Åk sen till Three Island. Där ska du gå upp så kommer du till ett ställe där det finns massa cyklister. Besegra dom och åk uppåt mer så kommer du till en stad (om det inte var i staden som cyklisterna fanns). Gå upp och vänster och förbi allting tills du kommer till en skog. Leta reda på en tjej som heter... minns inte vad hon heter men något med Loselle. Sen blir ni attackerade av en Hypno. Fågna eller besegra den och så kommer ni till baka till Two Island i Game Cornen. Mannen var hennes pappa. Sen ska du tillbaka till One Island och snacka med den där gubben som står vid manicken. Nu kan du komma tillbaka igen.

• Skapa ny...