sneasel214 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 I LUV PARKOUR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Jag har faktiskt börjat träna det lite lugnt. Inte för att jag tänker börja med det. Jag kör bara lite enkla kullerbyttor nu. Man skulle ju börja med det om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Det verkar vara ganska roligt faktist. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2006 Har börjat lite nu ^^ Det är faktiskt kul. Men klarar inte riktigt roll... får ont i vänsterarmen >.< Uhh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Har börjat lite nu ^^ Det är faktiskt kul. Men klarar inte riktigt roll... får ont i vänsterarmen >.< Uhh. Om det har kommit fram gräs hos dig (borde gjort det) så bör du träna roll där. Läs och se och lär dig rolltekniken Här. Du måste lära dig tekniken och göra den rätt. Ett bra förslag är att träna på den några gånger varje dag. Du kommer förmodligen, eller kanske, få ont I ryggen vilket är normalt. Träna,träna,träna,träna,träna, bara att nöta in tekniken. En av dom svåraste som finns eftersom man måste bli bättre och bättre på den desto högre höjder man droppar från. Du kan titta runt lite på sidan, läs på ''Tutorials'' där står det flera olika tekniker. Men börja med att lära dig roll och landning. Lycka till! Btw, skönt att gräset har kommit fram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Efter att man som nybörjare tränat på rolls, stretcha för f*n! Annars kommer ni ha så pass ont att det e fullkomligt omöjligt o träna dagen efter. Axeln brukar få ta lite stryk och ryggen brukar bli lite sträckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Har börjat lite nu ^^ Det är faktiskt kul. Men klarar inte riktigt roll... får ont i vänsterarmen >.< Uhh. ^__^ Har kollat lite på den sidan, har försökt träna rolls på gräs också, men det gör förjävligt ont. Hahah, usch... Men det går väl att träna så att det inte gör ont. Härda ryggen liksom. (: Behövs säkert en massa teknik också. Är överkänslig mot pollen och sånt, inte alltför trevligt att leka i gräset för lång tid heller :P Men jag ska lära mig det, tillslut. Ska kanske på nybörjarträningen på lördag med le-parkour.se också ;) Massa mys. Men jag skulle visst till mina kusiner då. Får se om jag kan komma undan det och träna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Ser lite kul ut faktiskt ^^ men jag bor i ett villa område så det finns nästan ingenstans att träna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Har börjat lite nu ^^ Det är faktiskt kul. Men klarar inte riktigt roll... får ont i vänsterarmen >.< Uhh. Precis. Härda ryggen. Tänk på att inte göra rollen rakt över ryggraden för då tar det skada. Själv ska jag nog ner och träna lite själv vid ett färgeläger I helgen. Guggo: Jag bor också I ett villaområde. Rör dig runt så borde det ordna sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 jag tog min kompis och klättrade upp på ett berg, och skuttade lite bland klippor och träd. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 jag tog min kompis och klättrade upp på ett berg, och skuttade lite bland klippor och träd. :) Klippor och annat kan vara bra att träna Precision jumps på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Jag är stolt, jag klarade att hoppa mot en väg och hoppade sen över ett staket bakom :) Det är väl lite LP? Jag hopppade inte över väggen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.