Hoppa till innehåll

Le Parkour

Cyper

Rekommendera inlägg

• Svar 120
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Bah.

Skulle ju träna med folk från en annan hemsida idag, vid Björns trädgård. När jag tänkte gå fram och värma upp så ringer min morsa och säger att jag ska hem. Så mycket blev det av den träningen... -_-

Men nu vet jag ett bra ställe i Stockholm där man kan träna Precision och Passe Muraille. :-] Får åka dit någon gång, men gillar inte att träna när det är folk i närheten. Usch...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"min" skog ligger på ett berg så det finns gott om stenar här. man får kolla innan man hoppar så det inte ligger en sten och lurar under alla mossa och ljung.

Jag tränar också I skogen! Den ligger just vid ett färgeläger. Väldigt skönt att träna självhar jag märkt, sen känns det lite jobbigt att träna vid folk dom man är nybörjare.

Brukar köra vid färgelägret också (det är övergivet) finns lite där. Sen finns den där skogen med lite klippor. Sen en fyr där man kan hoppa och träna roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Iofs är det massa berg i den här skogen också. Men det är mest platt ändå :s

Vid min förra skola så kan man träna lite vaults på en liten mur. :] Fast man kan inte ha så mycket fart för då springer man rakt in i en vägg... xD

Men den duger att träna lazy vaults på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det får jag testa att träna i skogen. Vet inte riktigt vad för hinder som lurar i skogen här. Det var längesedan jag gick i skogen. Men jag får ta och gå en sväng när jag inte har något att göra. Får se vad jag hittar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...