Hoppa till innehåll

Paladin....


Gäst Pcplayer
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Jobbig i wsg när man är så nära och döda en paladin så sätter dem på magi sköld och helar sig. Vad ska man göra då.

 

Det är ju svårt för mig som druid :(

 

Paladins är mina fiender :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hahaha serri asså. Killen som snackade om att paladin suger i pve men är bra i pvp kan inte ha lirat wow mer än 1 timme.

 

Vi har våra blessings som folk uppskattar enormt. t.ex BoK 10% extra stats till alla attributer, BoW 30mana/5 sek, BoM (+155 attackpower). Sen har vi BoS som är en riktig bra buff som priests uppskattar. Paladins är eftertraktade till dom flesta instance just p.g.a att dom kan agera både healare och tank. Visst priest är bästa healare och Warrior bästa tank, men det kan alltid vara bra att en secondary healer eller secondary tank ifall man inte får ihop tillräckligt många priests och warriors. Sen våra aurar är ju inte direkt dåliga t.ex i MC +45 (tror jag det är) FR som är extremt bra. Sen har vi ju devotion aura som ger en bra boost för armorn och consentration aura som något 35% chans att interuppta spells eller vad det är :P och vi kan cleansa dots och annat skit osv.

 

Så att säga att paladiner är dåliga i PVE är som att erkänna att man aldrig lirat wow.

 

 

btw så har bubblan 5minuters CD så vi kan ju inte använda den hela tiden :)~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...