Flagg Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Eller varför inte vara 2 st? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Eller varför inte vara 2 st? :rolleyes: läste om en paladin som plockade 4 lvl 60 veteran hordes själv i arathi basin. det är mäktigt det enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 jag har skapat en server som fick 5 sidor rekord:D:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jobbig i wsg när man är så nära och döda en paladin så sätter dem på magi sköld och helar sig. Vad ska man göra då. Det är ju svårt för mig som druid :( Paladins är mina fiender :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 ZG + ToEP + AC + WSG damage buff + PoM + Pyroblast + Fire Blast = Död paladin :) Skitlätt me mages.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Mortal Strike, Hamstring och Intercept och Excecute gör tricket för Warriors. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Paladin är jobbiga som f*n. Dör hela tiden i duels mot som. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Men pala är roliga att köra med och lätta oxå när ja var på lv 16 så kunde jag döda lv 19-20 murlocks som dom är bra om man vill träna fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Men pala är roliga att köra med och lätta oxå när ja var på lv 16 så kunde jag döda lv 19-20 murlocks som dom är bra om man vill träna fort Är du dwarf eller human pally? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Hahaha serri asså. Killen som snackade om att paladin suger i pve men är bra i pvp kan inte ha lirat wow mer än 1 timme. Vi har våra blessings som folk uppskattar enormt. t.ex BoK 10% extra stats till alla attributer, BoW 30mana/5 sek, BoM (+155 attackpower). Sen har vi BoS som är en riktig bra buff som priests uppskattar. Paladins är eftertraktade till dom flesta instance just p.g.a att dom kan agera både healare och tank. Visst priest är bästa healare och Warrior bästa tank, men det kan alltid vara bra att en secondary healer eller secondary tank ifall man inte får ihop tillräckligt många priests och warriors. Sen våra aurar är ju inte direkt dåliga t.ex i MC +45 (tror jag det är) FR som är extremt bra. Sen har vi ju devotion aura som ger en bra boost för armorn och consentration aura som något 35% chans att interuppta spells eller vad det är :P och vi kan cleansa dots och annat skit osv. Så att säga att paladiner är dåliga i PVE är som att erkänna att man aldrig lirat wow. btw så har bubblan 5minuters CD så vi kan ju inte använda den hela tiden :)~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Aja, tur att jag inte behöver ha skräcken för pallys fortfarande eftersom jag är alliance :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 haha just de jag kan ju göra execute:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg