Skinnpytte Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag rammlade i en vattenpöl :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Inget farligt direkt men en gång när jag cyklade till min kompis i renget tog jag en stor sväng måt hans dörr och slirade i gräset och fick cykeln över mig. Hoppas ingen såg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 aldrig för alla <_< men det var värdens sämsta sak jag har varit med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 När någon öppnade toa dörren när ja var på toa =/ Länge sen dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 När jag skulle cykla hem från skolan körde jag in i en soptunna en massa såg på :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 När jag skulle cykla hem från skolan körde jag in i en soptunna en massa såg på :( Sånt är ju inte pinsamt. Jag tycker det är kul när jag ramlar, om jag inte för ont då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Det pinsammaste jag har vart med om är när jag sätte mej på ett tuggumi så att det fastnade på mina jeans (På Ändan :lol: ) Jag gick runt i kanske 20 min tills en kompis sa att jag hade ett tuggumi på arslet. Alla började skratta och där stod jag helt röd i ansiktet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Har inte vart med om något direkt pinsamt. Varje situation som kunde blivit pinsam har jag räddat på ett eller annat sätt. Men nån gång ska jag misslyckas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 jag gjorde en klantig grej för några år sen: jag och min kompsi tävlade med våra cyklar så häslade jag på en tjej som gick förbi så körde jag in i trottar kanten och flög framlänges och bröt nyckelbenet(aj som faen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 eftersom jag är som jag är finns det ingen gräns för vad jag kan göra, har rekord i att moona (visa röven från bilfönster) och lite sånt, knalla runt på stan iförd kalsingar och ett par breda röda hängslen, tills polisen sa till mig att gå hem annars skulle dom köra hem mig... jotack, jag vet att det är brutalt roligt ;) har faktis ett gammalt åtal mot mig för att moonat en buss, men dom la ner det i brist på intresse, blottning på offentlig plats :D men man kan göra sjuka grejer på fyllan... var ute och brottades med några brevlåder och så slog jag sönder min polares brevlåda och hans morsa stog och titta på typ, inte bra.. men inte pinsamt, bara dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 det är bara jag i hela världen som kan snubbla på mina egna fötter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 (redigerat) Det har väl hänt några pinsamma grejer som att man glömde låsa dörren till toa osv. Guggo: Du är inte ensam. Redigerat 19 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.