Apoca Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 det är bara jag i hela världen som kan snubbla på mina egna fötter. nej, våran gitarrist i bandet gjorde entré på tet på en spelning... han gör sånt hela tiden, han värkar inte ha uppfattat att han växt sen han var liten, snubblar på sig själv hela tiden, och det blir inte bätre av att han fått för sig att träskor is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 :D Jag brukar bara snubbla när jag har en massa papper i händerna, eller något ömtåligt. Sedan så kan jag inte gå i trappor heller. Jag snubblar minst en gång när jag går i en trappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Jag lekte kurragömma (när jag var typ 7 år) jag blv kissnödig och ville hålla ut, men det gick inte :( Så jag pissa på mig :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 En gång när jag var ute i centrum och cyklade så åkte jag i full fart och bromsade plötsigt med handbromsen ( ingen aning varför jag gjorde det ). Jag slog familjelyckan i styret och landade med handflatorna på den grusiga asfalten. Då kände jag mig rejält dum i alla fall. Sånt händer rätt ofta för mig, men så tål jag smärta ganska bra också, så jag brukar själv skratta åt mina dumma bravader. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Tja, det va ganska pinsamt när jag var liten och pissade i motvind... en gång när jag va på elgiganten så va det ett spel jag såg men jag kunde inte så bra engelska då men ajg ville veta vad som stod på baksidan så jag ryckte i en tröja som jag trodde tillhörde min pappa men den till hörde ett typ 60 årigt fyllo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Puh! Jag tog bort det ingen mer ska få läsa det. Redigerat 24 Mars 2006 av rawand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Sedan så måste det vara ganska pinsamt att inte veta vad punkt och komma är.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) Mina sko snören fastanar alltid på den andra skon och då har man rammlat några gånger :P Eller när man ska sätta sig på en bänk och sätter så för långt fram och rammlar ner :P Redigerat 22 Mars 2006 av Trollungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 Är du nöjd nu. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Ramlar VARJE dag från stolen i skolan. ibland baklänges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 (redigerat) ..... Redigerat 8 Maj 2006 av rawand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag tappade bort mej i ett föredrag om Heliga Birgitta skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.