Gäst Great Gonzales Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 ok jag var väl 6-7 år och skulle spela fottbolsmatch (jag var målvakt) sen när jag skulle göra en utspark så sköt jag den över mig och in i mål... matchen slutade 4-5 till dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Idag hände något jädra pinsamt... Idag så var jag på min grannes begravning, fin födelsedagspresent :/... Men i alla fall så vart jag inte beredd när orgelmusiken startade, så jag hoppade till och skrek "Oh h*lvete" skithögt... I kyrkan också... Fy f*n vad jag skämdes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 HAHAHA Den var bra Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jo, alla tittade på mig :meddum: fy katten alltså, vågar nog inte gå på någon begravning i fortsättningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 måste nog vart några veckor sen, jag stod och pratade med en tjej och utan att jag märkte det så började jag stamma. Sen blev jag helt j*vla röd och en annan tjej sa "du e ju typ kär i henne" (vilket jag inte var) då gick jag iväg och satt i hallen resten av lektionen, så j*vla irriterande pinsamt. Jag blir rodnar hela tiden så j*vla lätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.