ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Vem litar man mest på? Dom man känner eller dom man inte känner? Man ska bara lita på sig själv och möjligtvis sin familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Om såna här frågor ska man bara lita på sig själv. Man behöver inte bry sig om vad nån annan tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Vem litar man mest på? Dom man känner eller dom man inte känner? lycka till att leva ett liv där du bara litar på dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Jag menade just på den HÄR punkten. Inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Så angående Nazismen skall man bara lita på sig själv, är det inte bättre att lita på folk som kan något ? (Det var ingen antydan om att ripto är okunnig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 razzweeman, bra sagt! så är det, för nu är det så att på skolavslutningen hos mej där jag bor får ine prästen vara med på avslutingen för då kan någon känna sej krängt!?!?! men jg tycker att den musiken e skitbra!! även pluton svea äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 Jag menade just på den HÄR punkten. Inte annars. Om de finns nån gång man ska tro på andra är de väll nu ?, dem få som minns förintelsen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det är stor skillnad på patriotisxm och rasism... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Bra sagt rexxirT Patriotism är ett uttryck för lojalitet och kärlek till det egna landet eller staten. Rasism är en benämning på åskådningen att mänskligheten kan delas in i raser, och att dessa raser kan tillmätas olika värde, vilket också i sådant fall anses ge den ena rasen rätt att behandla den andra rasen som ett instrument för sin egen vinning. http://www.wikipedia.org Skillnaden på rasism och patriotism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag vet inte, något är dom säkert :D Men låtarna låter ganska bra i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Ultima Thule är nog dom värsta patrioterna jag sett.. :wacko: Deras texter och låttitlar verkar helt överdrivet patriotiska. Redigerat 7 November 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Judas Skrivet 21 November 2006 Rapport Dela Skrivet 21 November 2006 Nationalromantik då den är som bäst! Taube andan inte att färneka med mindre punkinfluenser. om dom bara skippat all skit på engelska :< :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.