Ogri Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 i uppsala holey maka roley 2stationer vilken tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Jag ska kanske dit. Fast det beror på om jag har pengar och kan få tag på killen jag ska sova hos. Om mina föräldrar säger att jag får åka på DHS (de har semester samma vecka och vill egentligen åka utomlands) så skippar jag uppcon och åker dit istället. Men det blir antagligen inget dreamhack för mig i sommar, så... får väl kolla biljetter snart. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Rikar Cena: Kom ihåg att du inte bara kan komma dit. Du måste boka biljett och allt. Tiderna... De öppnar väl 12.00 på fredag tror jag och stänger 18.00. På Lördag & Söndag dock så öppnas det 9.00 och stängs 20.00 tror jag. ;) Inte riktigt säkert. Men det är bara att kolla sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Sedär. Nu har jag betalat biljetten, ska vara där på lördagen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Samma här, Sher. Kom ihåg allihopa nu. Ta med er överdrivet stora skyltar med erat namn på. Men vad har ni alla andra tänkt göra där på Uppcon? Cosplaya eller bara spela spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Vet ganska många som tänker Cosplaya där,hade vart kul att själv åka dit men de får jag inte :( men kanske jag kan åka dit om jag har pengar nästa år om de blir någe, hade hoppats "prova" Cosplaya då :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
em0kid Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2006 Vill dit men lär inte bli av :( kostar för mycket att resa dit *sob* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Vad kostar de egentligen? (ute slut rese kostnad och sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 För att stanna över helgen i sovsal och så blir det 250:-. För en dag bara så kostar det 150:-. Ska själv bara stanna där 1 dag så. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 hmm trodde de skulle vara dyrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Det trodde jag också. Men egen mat och så får man fixa själv. :/ Det finns en caféteria där som man kan sitta och käka men det är kanske bara några smörgåsar och sådant. Har hört att det finns ett par Asiatiska Resturanger i närheten. Ska prova på att käka Sushi första gången där. :) Men i alla fall. Om ni vill veta mer om saker och ting och kanske träffa på personer som ska vara med där rekomenderar jag att ni blir medlem på Uppcon.se's forumsida. http://www.uppcon.se/forum/index.php Ni finner mig på sidan som det självklara namnet, Rowyn. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Haha min brorsa ska dit.. Han är 11 bast och tjock, ni kanske ser honom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.