Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 pankakor men man fick bara 3 blev mätt också(ironisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 klibbris med kycklingsaker. Riktigt gott, var tvungen att äta 2 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Fisk & Potatis! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 vi va inte i skolan ida, men igår va de kalops o potatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 I dag var det potatis, kalops och brunsås i skolan och maten var faktiskt god, så jag blev mätt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 jag var inte vid skolan men igår var det rostbiff,potatis,brunsås och grönsaker det var ganska gott var inte i skolan idag för att det är söndag men hemma fick jag rösti det var lite gott var inte i skolan idag för att det är söndag men hemma fick jag rösti det var lite gott idag var det pytt i panna med rödbetor och ostsmörgås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Faramir^ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Fisk Med Potatis ;) Sådär Tog 1 Fisk och 1 Potatis Och ett Glas Mjölk Man måste ju äta nåt . Annars Växer man ej . ^^ ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Rikar Cena: Jag har svårt att förstå hur du kan tro att en måndag är en Söndag? ;) Själv fick man Potatis och Köttfärsbiff. Inget vidare gott. När jag väl kom hem tog jag mig an en pizza ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Idag fick vi lasagne :D Å när jag kom hem gjorde jag oxå lasagne :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Idag blev det ugnstekt falukorv med potatismos. Redigerat 20 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Ris med olika grytor :blink: Sen vart det sånna där Ravioli också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Idag fick vi panbiff och potatis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.