Dretskit Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Åt på McDonald's idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Haha, åt du upp den, Emil? Nä den smakade inte så exotic som jag hade hoppats. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Vi fick ingen mat idag i skolan för att vi gick bara i skolan en halvtimma. Men hemma så åt jag makaroner och korv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Haha lol inget, Sommarlov!!!!!!!!!!!! Men i tisdags fick vi köttbullar och makaroner, och en bakelse med grädde på. Igår fick vi Jordgubbstårta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 förra månaden fick jag pannkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 konstigt nog så var matsalen stängd idag och det var nästan tomt på skolgården ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Idag åt inte jag i skolan Sommarlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 Jag tror nog att ingen åt i skolan idag :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 kanske nån pluggis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 kanske nån pluggis... Haha, kanske det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag fick spaggeti föra månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag fick spagetti föra månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.