Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Kan någon j*vel här för klara för mig varför de är så själv klart att man längtar till sommarlåvet????????????????? Sj så längtar jag ju ditt efter som att jag hatar skolan :P men jag måste jobba i sommar & de är ju inte så roligt! Sommarlovet är längsta lovet på året och alla är glada. Klart man längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 klart man lägntar till sommarlovet!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Ska bli roligt att fara upp till stugan några veckor samt att fara på konfirmationsläger en vecka. Sen sk jag börja köra PK ute då snön är borta. :) Redigerat 18 Mars 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag längtar till Sommar lovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Klart man längtar... Men det är så länge till det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 JAG LÄNGTAR TILL SOMMARLOVET DET ÄR 30 DAGAR FÖR MIG FÖR ATT JAG SKA HA SEMESTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Vågorna gungar mig, under bar himmel seglar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 (redigerat) Klar man längtar till sommaren, längtar ihjäl mig :) Fast det är ju rätt kul i skolan å så just nu så det kommer nog snart vara sommarlov.. för har man roligt går d fortare! :P Redigerat 23 Mars 2006 av ZeroX_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 74 dagar kvar tills vi har skolavslutning och får sommarlov. :D *Happy* Självklart längtar jag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Nej, jag längtar inte till sommarlovet, älskar skolan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 74 dagar kvar tills vi har skolavslutning och får sommarlov. :D *Happy* Självklart längtar jag ^^ när har ni skolavslutning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 74 dagar kvar tills vi har skolavslutning och får sommarlov. :D *Happy* Självklart längtar jag ^^ 8 Juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.