Coojo Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Mmmm.... Sommarlov..... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Ja det gör jag som tusan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Att träffa min älskling blir det bara bättre av att längta till Sommarlovet. Även att sticka till Kroatien ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Jag ska också till Kroatien Rowyn :) Redigerat 14 Mars 2006 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 klart att man längtar det är så tråkigt ibland med skola ibland?!alltid utan när man är ledig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Ja det är solklart (fattar ni solklart :bah: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Japp,jag längtar väldigt mycket eftersom jag är trött på snön och kylan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Jag ska också till Kroatien Rowyn :) Fasen vad najs. Glöm nu inte ta med dig Namnskylt så vi kan se varandra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Inte vet jag om man längtar så värst mycket. Npg för att inte skolan är bättre men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Jag längtar såklart!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 klart att man längtar det är så tråkigt ibland med skola Snarare alltid tråkigt med skola. Sommarlovet är det bästa på året ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Kan någon j*vel här för klara för mig varför de är så själv klart att man längtar till sommarlåvet????????????????? Sj så längtar jag ju ditt efter som att jag hatar skolan :P men jag måste jobba i sommar & de är ju inte så roligt! Redigerat 18 Mars 2006 av Star-Basse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.