Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 76 dagar kvar till Sommarlovet. ;) Självklart att man längtar till sommaren!Jag ska ju för falukorv till Finland och sen till Amerika och träffa min snuskigt rika släkt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag längtar till sommarlovet och att sluta tvåan på gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Jag lägntar till sommarlovet. Jag är också trött på all snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
best_friends_forever Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Jag längtar till sommarlovet mer än allting annat, och mest till sommaren, men man får väl nöja sej med påsklovet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 sommarlovet är ju de bästa som finns :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Jag längtar till sommarn skitmycket, jag ska spela fotbollscup o så fyller ja år. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 nej jag vill verkligen itne ha sommarlov, jag älskar stressen att veta att i skolan kommer man få 100 läxor, man kommer även inte ha ngn fritid, för du måste träna åsså. o dessutom älskar jag när det är 2750 minusgrader. nej, de e kalrt jag längar till somarlovet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Sommarlovet är verkligen det allra bästa som finns, ingen som håller med mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.