Kamikaze Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag har hört att de finns fusk-skivor som gameshark och Action Replay e de någon som kan förklara för mig va detta är. Och finns de fler elle är detta bara dom enda fusk-skivorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Har inte hört så mycket om just Gameshark men med hjälp av en sådan kan man få sådana fusk som man annars alldrig skulle fått, lite VIP över det alltså. Något mer vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Jag har Xploder cheat system V5 med Över 40.000 Fusk till över 700 spel. Över 100 game saves. Mamorycard manager. Game accelerator. PS: Man kan updatera via internet. Redigerat 15 Mars 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 häftigt!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 :cool: ä det bra elle??? :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 du väjer ett fusk save det sen använder det i spelet enkelt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Jag fattade ingenting om vad du skrev Dark shadow men det låter hur häftigt somhellst Jag fattade ingenting av Link heller men tillräckligt borde det vara för att fatta hur nice det är. :meddum: Redigerat 20 Mars 2006 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 OK en simpelt guide stoppa in fusk skivan en ruta kommer med fusk till spel välj spelet så står det t.ex use this cheat press x och så bli det saved =sparad och när du starta spelet funkar fusket! tadah! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 21 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 link vart köpte du de :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 i malmö i ebgame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 22 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 (redigerat) dark shadow harru oxå köpt Xploder cheat system V5 link villu säga vart du köpte de snälla :medieval: Redigerat 22 Mars 2006 av Kamikaze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 jag har det köpt i ebgame har jag skrivit men vet inte om det finns där du bor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg