Red_fox2 Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Nån som kan rekomendera nått bra rock band. jag gillar inte skrik låtar,sånna som dom bara står å skriker så man inte hör ett piss va dom sjunger. Metallica,3 doors down,ironmaiden och dom är grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Dio och Saxon är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 In flames (kanske lite hårda för dig) Lordi har någon skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 inflames har också vissa bra låtar,men jag har redan nog mkt av dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Saxon Dio Deep Purple Magnum Evergrey Är 5 bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Europe, Bloodbound, Edguy, GNR, Saxon, AC/DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 (redigerat) Rammstein har vissa bra låtar. Sen finns det ju Alice Cooper, Judas Priest, Dio och Scorpions. Redigerat 17 Mars 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Yellowcard å Blink 182 e ju bra men kanse inte direkt rocklåtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Static-X , Dope , Spineshank , Disturbed , Celdweller m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Allt som räknats upp är ju hårdrock eller metal, ffs. <__<' Aja, Saxon, Megadeth, Skid Row, Accept, Dio, Helloween, Manowar, Scorpions, U.D.O., W.A.S.P. och Warlock är att rekommendera om du gillar hårdrock. Gillar du metal också så är Sonata Arctica, HammerFall och Sinergy bra. Kommer inte på fler just nu. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Linkin Park är ganska bra, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Linkin Park är ganska bra, tycker jag. dewt är ju inget rock band snarare rap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.