Hackr Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Hammerfall är grymt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 EdguyÄr bra och Stratovarius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 alla dom som escaflowne skrev är otroligt bra och liknar varandra. ps.. lite taget från last fms löistor escaflowne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 In flames (kanske lite hårda för dig) Lordi har någon skön låt. Lordi _/ dem kmr pwna eurovision song contest _//// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Då ska jag komma med mina rekomendationer :) Pantera Slayer KoRn System Of A Down Arch Enemy Dark Tranquillity Opeth Evergrey Gamla Metallica o.s.v. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Några som jag tycker är bra: Slipknot CKY Inflames H.I.M System Of A Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 metallica är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 "The Poodles" var ganska bra i melodifestivalen med sin låt "Night of passion"... MEN DOM KOM BARA 3:A! SKANDAL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 Egentligen bara ett bar rockband jag vet, och det är Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Red Hot Chilli Peppers kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Iron maiden:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Quiet Riot,Dokken och Queensryche (är inte säker på stavningen på den sista) edit: glömde ju Judas Priest Redigerat 25 Mars 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.