Arbiter Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 har vart på en Markoolio konsert, sen ska ja på Iron Maiden till hösten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) In Flames ägde sönder!! Det var en pina med förbanden som inte ville sluta spela. Men det var värt det när in flames drog igång och alla i publiken hoppade. Bästa låtarna var only for the weak,leeches och my sweet shadow. Grabben som de drog upp från publiken som sjöng bullet ride var fin han också =). Edit: Kompisen blev bjuden på öl av en gubbe som tack för att han höll i ölmuggen åt honom. Han var väldigt populär eftersom många pratade med honom. Redigerat 18 Mars 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 In Flames ägde sönder!! Det var en pina med förbanden som inte ville sluta spela. Men det var värt det när in flames drog igång och alla i publiken hoppade. Bästa låtarna var only for the weak,leeches och my sweet shadow. Grabben som de drog upp från publiken som sjöng bullet ride var fin han också =). Edit: Kompisen blev bjuden på öl av en gubbe som tack för att han höll i ölmuggen åt honom. Han var väldigt populär eftersom många pratade med honom. Låter alldeles utmärkt om man gillar sådan musik :). Stod du längst fram och blev tvingad att sitta ner innan förbandet kom du med? När jag var där senast var det som om vakterna var dagisfröknar... Vi fick typ höra saker som "Spring inte i trappan!" och "Sitt ner!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 In Flames ägde sönder!! Det var en pina med förbanden som inte ville sluta spela. Men det var värt det när in flames drog igång och alla i publiken hoppade. Bästa låtarna var only for the weak,leeches och my sweet shadow. Grabben som de drog upp från publiken som sjöng bullet ride var fin han också =). Edit: Kompisen blev bjuden på öl av en gubbe som tack för att han höll i ölmuggen åt honom. Han var väldigt populär eftersom många pratade med honom. Stog i mitten där alla tokar hoppade och svettades. Golvet höll på att gå sönder, det kändes iaf så. Vakterna märkte jag inte av så mycket. Förband: Crusified barbara (FY!) Sepultura (FY! Bara trummisen som var bra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) jag va på rush i boston för fyra år senn grymt bra o så va ja på the darkness i göteborg (me the ark som förband så där) Redigerat 18 Mars 2006 av cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 (redigerat) Jag stog ungefär i mitten. Avancerade lite framåt några gånger xD Bästa låten var ju Only For The Weak =) Undra när nästa In Flames konsert är :visslar: Redigerat 20 Mars 2006 av Quazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Var på Sweden Rock Festival förra sommaren och ska dit i år igen så jag har bland annat sett: Within Temptation Motörhead Hammerfall Nazareth Dio Mötley Crue Therion Dom bästa minnena därifrån måste vara på Mötley Crues konsert när det var så trångt att man knuffades fram och tillbaka och nästan klämndes ihjäl när man försökte ta sig därifån. Låter kanske inte så kul men det var det =) Ett annat minne är när jag var på Therion Konseren och min kompis var så trött att hon somnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 In Flames ägde sönder!! Det var en pina med förbanden som inte ville sluta spela. Men det var värt det när in flames drog igång och alla i publiken hoppade. Bästa låtarna var only for the weak,leeches och my sweet shadow. Grabben som de drog upp från publiken som sjöng bullet ride var fin han också =). Edit: Kompisen blev bjuden på öl av en gubbe som tack för att han höll i ölmuggen åt honom. Han var väldigt populär eftersom många pratade med honom. Sepultura e asbra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) Jag var på Sweden Rock förra året och såg Behemoth och S*tanic Slaughter m.m. Det var två av de bästa iallafall. Jag ska nog gå på Cannibal Corpse när de kommer till Sverige om ett tag eller så ska jag gå på Decapitated eller Deicide. Redigerat 21 Mars 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 har aldrig varitn på någon konsär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 In Flames ägde sönder!! Det var en pina med förbanden som inte ville sluta spela. Men det var värt det när in flames drog igång och alla i publiken hoppade. Bästa låtarna var only for the weak,leeches och my sweet shadow. Grabben som de drog upp från publiken som sjöng bullet ride var fin han också =). Edit: Kompisen blev bjuden på öl av en gubbe som tack för att han höll i ölmuggen åt honom. Han var väldigt populär eftersom många pratade med honom. Sångaren har iaf jävligt grym röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Funderar att gå på sweden rock festival 06 och se Opeth och Blindside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.