Simontheking Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Skrivet 15 Mars 2006 (redigerat) Vet ni den där reklamen som typ dom sjunger all work work genom hela och sen på slutet sen står det typ: vi vet att ni sliter hårt för era pengar det gör vi ochså... jag tror det är något bolag typ som har aktier eller nått.. frågan är vad heter låten som är med i reklamen?? den är ju J*VLIGT bra och vill ha den men hittar inte namnet.. (jag vet inte vilken kanal den är på men i reklamen så är det folk som jobbar hela tiden och mimar all work work) den låter typ som en sån där amerikansk armé låt när dom springer Redigerat 15 Mars 2006 av Simontheking Citera
Gäst Elite Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Skrivet 16 Mars 2006 Jag skulle också vilja veta vad den heter! Fast denna tråd kanske borde ligga i Musik/Media. Citera
Aircondition Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Skrivet 16 Mars 2006 Går den inte a hard work, work? Isåfall heter den kanske så istället för all? Citera
Th3 Sh@dow Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Skrivet 16 Mars 2006 dom sjunger Hard Work, Work ja. inte All Work, Work Citera
Avregistrerad Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Skrivet 16 Mars 2006 Säkert? För varje gång jag hört den reklamen har jag inte kunnat avgöra om dom sjunger : All work lr hard Work Citera
Th3 Sh@dow Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Skrivet 17 Mars 2006 jag hör Hard Work, Work. iaf.. fast jag har ju dålig hörsel.. det kan jag erkänna :P Citera
Simontheking Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 17 Mars 2006 Ähum stick to subject! :angry: Citera
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Skrivet 18 Mars 2006 Simon.. om du ej såg så skrev jag faktist att jag tror att dom sjunger Hard Work. så jag gick ej OT Citera
Trasheye Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Skrivet 18 Mars 2006 det står ju islutet att du jobbar HÅRT för dina pengar.. Citera
Dolphin Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Jag har lyssnat på den ett par gånger och det är en riktigt bra låt, tiden går lite snabbare under reklamen i alla fall. Angående vad låten heter så har jag bara en sak och säga... Om man vill ha något gjort får man göra det själv.http://forum.fuska.se/Innan_Ni_Goer_En_Tro...tar-t59554.html Redigerat 18 Mars 2006 av Presentation Citera
Dysfunction Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Artist: Sun Harbor Chorus Låttitel: Hard Work Album: Run to Cadence with US Army Airborne, Vol 2 [EDIT] Den finns att ladda ned gratis på www.cdnow.com (www.amazon.com). Bara att registrera sig och sen får du ladda ned den. Redigerat 18 Mars 2006 av Jokinen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.