Xade Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Fusion, har du inte fattat texten. Det var inte självförsvar när han putta till honom. Han började med det fysiska, alltså mucka han bråk. Läs på lite... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Så j*vla fegt att gå på så många mot en. Hoppas dom åker dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Jag skulle ta ner en för en. Hämd är viktigare än skadestånd. Är han smart tar han chansen då någon av dom är ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Ok jag glömde nämna lite saker: 1. Allting va uppgjort. Den lilla killen skulle in och reta upp honom så att niorna hade anledning att klå upp honom. jag skulle tro att den lille bangar om han blir "förhörd" så det blir lite hjälp 2. Tråden var bara ett diskussions ämne och visst om nån vet hur man låser tråden så får dom väl göra det :gitarr: haha jag är ny här liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 När du vittnar, tänk på detta. 1. Ljug inte. ( Det är ett brott) 2. Beskriv detaljerat. 3. Ändra inte din berättelse, det får dig att verka mycket mindre trovärdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 #21: sluta svär!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 oooh, vilken liten tuffing vi hade här då. Låt honom svära om han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 vart vill du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 lycka till xiler!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Fusion, har du inte fattat texten. Det var inte självförsvar när han putta till honom. Han började med det fysiska, alltså mucka han bråk. Läs på lite... <_< Asså, enligt vad som beskrevs så "puttade" martin lillkillen, även om han gjorde det så pass hårt att lillkillen föll omkull, så är det verkligen inte lika allvarligt som att gå på 3 nior och trycka upp han mot väggen och misshandla honom. Om lillkillen höll på att trakasera honom för att han var polack (stavning) så är det ju olaga kränkningar faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 ärekränkning, eller diskriminering är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 19 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 lycka till xiler!!!! tack =) jag startade denna tråd både för att få reda på lite om det hela och att det var ett tillfälle att diskutera sveriges lag och rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.